Marinované bravčové rebierka s medom

12 januára

UPDATE!
Hneď na úvod poznámka:
Keďže je to starší príspevok pochybnej kvality, ospravedlňujem sa za tú hroznú fotku. Keďže je to najpopulárnejší príspevok tohto blogu, budem musieť s tým niečo spraviť a rebierka znova nafotiť.

Toto je síce pokus z minulého týždňa, lebo tento týždeň si dopriavam zeleninku, ale nedá mi to nezverejniť, lebo to bolo výborné a odporúčam!

 
Recept som si trochu upravila a vynechala som niektoré veci z pôvodného. Pôvodný recept mám odtiaľto.

Potrebujeme:
1 kg bravčový rebier
zemiaky
zmes na pečené zemiaky
olej
na marinádu:
2 polievkové lyžice vorchestrovej omáčky
1 polievková lyžica sójovej omáčky
1 čajová lyžička chilli omáčky
1 strúčik cesnaku (kto má rád viacej, ako ja, dá viac)
2 polievkové lyžice rajčinového pretlaku (alebo kečupu)
2 polievkové lyžice oleja
3 polievkové lyžice medu
1 polievková lyžica posekaného petržlenu (alebo koriandra)

Postup
Prísady na marinádu zmiešame dokopy vo väčšej miske- Rebierka umyjeme, osušíme a pokrájame pozdĺž kostí. Namočíme do marinády a necháme marinovať v chladničke niekoľko hodín (aj deň). Počas toho občas prehodíme, polejeme marinádou. Po vytiahnutí z marinády poukladáme do pekáča s olejom. a upečieme do červena pri teplote cca 220 stupňov. Podávame s pečenými zemiakmi.

Ako prílohu odporúčam chilli omáčku a šalátik z čerstvej zeleniny (paprika, rajčina, cibuľa s klasickým sladkokyslým nálevom).

Dobrú chuť!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.