It´s a boy 2

06 apríla


Minulý týždeň som trocha neplánovane vyrábala obrázok. Teda on bol plánovaný, ale až na apríl, tak som sa venovala sérii "Springspiration", z ktorej som minulý mesiac publikovala štyri príspevky 😊. A keby som si pohla s úpravou videa, mohol byť príspevok publikovaný rovno na Riškove meniny.

Takže po tom, čo som si ráno prečítala radostnú správu, ponáhľala som sa domov z práce, pozbierala sily a pustila sa do toho. Layout som už mala naskicovaný dávno, už len sa rozhodnúť, ktoré z papierov použijem a tak. Taká moja večná dilema, všetko povyťahujem, kombinujem a neviem sa rozhodnúť, čo ma väčšinou najviac zdrží. Úspešne sa to podarilo a ja som bola taká motivovaná, že som sa pustila aj do videa 😊.

Použila som:
dizajnové papiere - Tedi
sada papierov True Blue (Dovecraft) - Hobbyshop
papierová rozeta (Rayher Doily Set) (Organizátorka)
čipka - Tedi
kočiarik (Wycinanka) - Hobbyshop
výsek z lepenky "It´s a boy" (Wycinanka) - (Organizátorka)
motýle (Rayher) - Jukanshop
drevený rámik - Tedi
kvety (Creative) - Jukanshop
listy (ScrapBerry´s) - Jukanshop
rám (Ribba 23x23) - Ikea

Trochu zle som odhadla odskok pri ráme a tretí papier tak zanikol, čo ma trochu mrzí, nabudúce si dám väčší pozor. Opäť je obrázok v jemnejšom prevedení. Pre niekoho môže byť prázdny, pre mňa je akurát, lebo tie pravé scrapbookové výtvory sú väčšinou na mňa až príliš preplácané.







Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.