Get Well Soon

05 septembra


Prehupli sme sa do ďalšieho mesiaca a môj prvý septembrový príspevok je na svete. Chcela som som vyskúšať opäť niečo nové a vyhrala to pohľadnica skladaná do tvaru diamantu. Aspoň ja som si to tak nazvala. Nejako som nemala vopred premyslené, ako bude vyzerať. Pri skladaní som však tak nejako myslela na moju vážne chorú kamarátku a potom to už išlo samo.



Použila som:
♥ rezačka papiera (Fiskars)
♥ ryhovacia podložka (Martha Stewart Crafts, Mini scoring board)
♥ sada papierov (Tedi)
♥ biely výkres
♥ obojstranná páska, ceruzka, pravítko, nožnice
♥ vysekávačka motýľ (Efco)
♥ vysekávačka kruh 1,6 mm (Efco)
♥ vysekávačka "scaloop circle" (dpCraft)
♥ akrylový blok
♥ atramentová poduška (Versafine, Onyx Black)
♥ gumenné pečiatky (Stamper Anonymous Jim Holtz Collection, Simple Sayings CMS155)

Keďže táto pohľadnica je tak trochu hlavolam, nachystala som aspoň skrátený fotopostup. Začneme výkresom 30x10cm. Orezaný výkres položíme na ryhovaciu podložku a spravíme ryhy v miestach 5, 10, 20 a 25 cm a následne do uhlopriečok medzi 5 a 15 a 15 a 25 cm.


Výkres najprv preložíme po polovici uhlopriečky, potom druhú polovicu preložíme rovnako po polovici uhlopriečky a následne pritlačíme k prvej časti. Vytvorí sa taká malá žabka. Zopakujeme na druhej strane a diamantový základ je hotový. Teraz nám vznikla pohľadnica s rozmerom 10x10 cm a na rad príde dotvorenie. Túto časť som už do postupu nerobila, to už nechám na každom. Ja som zvolila dve vrstve papiera odsadené o 1 cm (5 a 5 mm) na obdĺžnikových častiach a o 5 mm (2,5 a 2,5 mm) na trojuholníkových, stredná časť mi vyšla z odrezkov.








Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.