Svadobné blahoželanie v krabičke

14 septembra


Už dlho tu nebolo svadobné blahoželanie, ale naskytla sa príležitosť na výrobu, tak sa to dnes zmení a miesto svadobného obrázka vám dnes jedno ukážem. No a keďže sa mi blahoželanie nevošlo do obálky, lebo som si nakoniec vybrala 3D kvietky, tak som k nemu vyrobila aj krabičku, do ktorej som ho uložila.


Už mi bolo podozrivé, ako ľahko som v poslednej dobe kombinovala papiere, tentokrát má výber trochu potrápil. Rozhodne to muselo byť tyrkysové, prípadne v retro tyrkysovo-hnedej kombinácii. Nejako sa mi to nakoniec podarilo a prišlo na rad dekorovanie. Ja vám neviem, ja mám vždy taký problém uložiť kvietky tak, aby to nejako vyzeralo. Mnohokrát vidím na Instagrame také "načančané" výtvory a keď sa o to pokúsim ja, vyzerá to ako neidentifikovateľná kopa papierových kvetov 😃. Ten nádherný motýlik, ktorého som si dozdobila perličkami mal sedieť na nich. Trošku mi to nevyšlo a tak má svoje čestné miesto vo vnútri, kde bude napísané blahoželanie. To nič, ja to ešte natrénujem 😊.


Použila som:
♥ rezačka papiera (Fiskars)
♥ ryhovacia podložka (Martha Stewart Crafts, Mini scoring board)
♥ 2x sada papierov (Tedi)
♥ biely výkres
♥ obojstranná páska, lepidlo, pravítko, ceruzka, nožnice
♥ vysekávačka "Lace Heart" (Martha Stewart Crafts)
♥ lepiace perličky tyrkysové (Tedi)
♥ výsek "Ornament" (Scrapiniec)
♥ papierové ruže modrý mix
♥ papierová ruža tyrkysová (You can create)
♥ listy ruží "Green-Baby pink" (?)
♥ motýľ (darček)
♥ saténová stuha 6 mm (Flora system)








Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.