Ružový venček (Springspiration #5)

10 apríla


Keďže mi bolo treba vyrobiť ešte nejakú tú dekoráciu na stôl do obývačky, dnešný diel série "Springspiration" bude práve o nej. Rozhodla som sa pre venček, ale keď som si chystala materiál, celkom neplánované som vytvorila inú dekoráciu a trochu som zaváhala, či ho nedám na dvere miesto toho, ktorý tam máme teraz. Vyrábala som ho však s úmyslom dekorácie na stôl a o neskoršom osude sa rozhodne inokedy. V každom prípade som ho nafotila aj ako venček na dverách 😊.

Celkom ma táto séria baví, je fajn, keď mám toľko priestoru na tvorenie. Aj nápadov je kopec, len blog je len jeden a času pomenej 😃. Pevne verím, že ešte tu bude dosť priestoru na ich prezentáciu. Apríl je v príspevkoch zatiaľ menej úspešný ako marec, ale hádam sa do konca svojho panovania nejako prebudí.

Použila som:
veniec ∅25 cm
látkové ruže
kvety jablone
tanier, sviečka, podložka pod sviečku







Pekný deň!



Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.