Miš-maš

25 júla


Po plodnom tvorivom marci a apríli som v nasledujúcich mesiacoch nejako povolila tempo. Jednak to chcelo oddych, jednak moje snaženie ani tentoraz nepadlo na úrodnú pôdu a zostala som tak trochu demotivovaná a navyše bolo treba pracovať na zveľaďovaní našej záhradky. Čím bolo teplejšie, tým viac sa mi do ničoho nechcelo. A tak som sa rozhodla spraviť tento „random“ príspevok s malými útržkami toho, čo sa udialo/deje.

Začalo to záhradkou. Je na čase zmieriť sa s tým, že ani tento rok nedospeje do štádia dokonalosti, ale aspoň je to o dosť lepšie ako ten minulý. Navyše má 15 rokov, takže by sa jej zišla aj poriadna revitalizácia.  Ešte stále som nespravila fotky aktuálneho stavu, takže aspoň ten začiatok. Povyhadzovali sme všetok štrk, ktorým bola vysypaná celá predzáhradka (Čo to je do kelu za módu? Akože bezúdržbová úprava pre lenivých ľudí? Vyzerá to príšerne, sorry.), nasadili kvietky a trávičku a čakali sme, čo prežije. Paradoxne, kvety, o ktorých na Dni kvetov v Hlohovci hovorila teta, že sú trvalky a prežijú všetko, zomreli ako prvé.


Hneď ako sa oteplilo, začala sa naša výletná sezóna. Teda v rámci časových možností. Mohlo by to byť aj lepšie. Začalo to na Veľkú noc Nitrou, kde sme sa ešte trochu chorí vyštverali na Kalváriu a Zobor. Ďalej sa v koláži nachádza Topolčiansky hrad a Oponice, Rajecká dolina a Strážovské vrchy s hradom Lietava, Slovenským Betlehemom a Čičmanmi, Trenčianske Teplice a náš moravský výlet Milotice, Lednice, Valtice, Buchlov, Buchlovice a Bzenec.


A niečo z posledného víkendu. S búrkou za pätami, ale úspešne a hlavne nezmoknuto zvládnutých 42 km k vodnej nádrži Kráľová a späť. Celú dobu som ľutovala, že som si nezobrala aspoň môj "kabelkový" foťák.


Medvedíkov z SAL pridávam neskoro alebo po termíne. Áno, aj ten júlový už asi tri týždne čaká na lemovanie a nie a nie sa do toho dokopať. Hrozná pracovná morálka.


Narcisy, ktoré snáď dokončím aspoň do budúceho apríla, už dlho stoja v nezmenenom stave.


Záhradka od Lesley Teare vyzerá celkom fajn. Už som si normálne odvykla vyšívať väčšie obrázky a tak mi to ide ako v lete na saniach. A to ma ešte čaká toľko iných výšiviek na zozname, ktoré do konca roka už asi nestihnem. Stále niečo pribúda, stále ma v časopisoch lákajú na nové a nové dizajny a ja som ešte nedokončila ani zoznam z roku 2015 😚.


Pustila som sa opäť do kvetinových hodín, ale spravila som len "dve čísla".


Konečne niečo, čo som mala dlhšie hotové a je to publikované. Obrázok pre Karinku.


Ešte mám pripravené dva ďalšie svadobné scrapbookové obrázky a jednu pohľadnicu, ale zatiaľ neprezradím viac ako...


Cez víkend som na Facebooku postla aj jednu pohľadnicu, pri ktorej som sa nechala inšpirovať pohľadnicou z blogu Scraptime.


Aj moja izbička dostala nový šat. Konečne to nevyzerá u mňa ako v detskej izbe, ale ako v izbe vysokoškoláčky (ktorou samozrejme už pekných pár rokov nie som) :-D. Aj knihy majú viac miesta. Nezmyselný výklenok na jednej stene sme vyplnili policami a ja som tak získala super knihovnicu, aj keď sa bojím trochu o dostatok miesta napriek tomu, že dve a pol police je ešte k dispozícii. Žeby „room tour“?


Po dlhom čase som dokončila jednu stranu omaľovávanky a pustila som sa do ďalších.


A toto je stav mojej Reading Challenge 2017 na Goodreads. 16/20 po siedmych mesiacoch. Slušné 😊.


Ešte by tu mali byť nákupy. Veľa nákupov. Len ich akosi zabúdam fotiť... Tak aspoň posledné škrečkovanie rámikov z Ikei, využitie zľavového kupónu a akcie na kvety v Hobbyshope.



A na záver sa treba aj najesť. Tiež už nefotím každé jedno jedlo ako kedysi 😃. Heaven Caffe a Rybársky dvor v Piešťanoch a Pivárnička nad rínkom v Hlohovci.


Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Zuzka, skvelý článok...ešte som sa aj pobavila na zaručenej trvácnosti trvaliek :-D..máte krasnu zahradu. 💙Tichučko úprimne závidím. Výlety, vyšívanie, kreslenie, čítanie - no wow! Stihli ste toho viac než dosť.;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja pevne verím, že to krôčik po krôčiku pomaly dotiahneme do cieľa a budeme sa kochať :-) A kosiť... :-D Tie trvalky ma fakt dostali, som od nich taký úder pod pás nečakala. Kiež by na tie koníčky bolo o niečo viac času, nápady sa na mňa valia z každej strany :-) Ďakujem ♥

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.