From the Heart

26 septembra


Milujem motýlikov! Asi je to z mojich príspevkov aj vidno. Pri tejto pohľadnici som motýle mala v pláne použiť hneď od začiatku. Chcela som skúsiť niečo iné, chcela som si podklad vyrobiť pomocou atramentových podušiek a sada motýlikových pečiatok mi prišla vhod a konečne som ju mohla naplno využiť.
 Som si vedomá, že na tejto technike ešte musím trochu zapracovať a natrénovať, ale dopadlo to podstatne lepšie ako keď som to skúšala prvý krát. Atrament som na výkres nanášala krúživými pohybmi penovým aplikátorom. Na záver som hotový podklad oprskala vodou a následne na to priložila papierovú utierku, aby pri osušení vznikli machuľky.


Použila som:
♥ rezačka papiera (Fiskars)
♥ ryhovacia podložka "Mini scoring board" (Martha Stewart Crafts)
♥ biely výkres
♥ sada papierov (Tedi)
♥ aplikátor na nanášanie atramentu (Aladine)
♥ atramentová poduška Dye Izink, odtiene Cerise a Mer du sud (Aladine)
♥ atramentová poduška Versafine, odtieň Onyx black
♥ silikónové pečiatky "Butterflies" (Efco)
♥ gumenné pečiatky (Stamper Anonymous Jim Holtz Collection, Simple Sayings CMS155)
♥ motýliková páska (Heyda)
♥ obojstranná lepiaca páska, nožnice




Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.