Búdka pre vtáčiky (Fallspiration #3)

10 októbra


S malým meškaním prinášam na blog tretí diel série "Fallspiration". Po dlhom čase som pri tvorení použila servítkovú techniku. Po veeeľmi dlhom čase 😊. Búdku som si kúpila hádam už pred pol rokom a servítky mám ešte zo starých zásob. Len tie hroznové som kupovala teraz, lebo sa mi ideálne hodili na bočné steny. Listy, z ktorých som spravila strom som kupovala veľmi dávno do vázy a neskôr som ich rozobrala na venček a zakomponovala som ich do rôznych dekorácií.
Bola to však pre mňa výzva po toľkom čase. Samozrejme, neobišlo sa to bez zalepených prstov, či trochu natrhnutej servítky, ale nakoniec to celkom fajn dopadlo a búdka už dostala čestné miesto na poličke.
Ako som si so zdobením po takej dlhej poradila si môžete pozrieť nižšie v návode vo videu.


Použila som:
drevená búdka (Tedi)
servítky (Creative Panta Rhei)
lepidlo a lak
ceruzka, pravítko, nožnice, štetec
lepiaca pištoľ
jesenné ozdoby







Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.