Happy Halloween!

31 októbra


Nie, nepridala som sa k Slovákom sláviacim americký sviatok, len som dostala chuť na vytvorenie pohľadníc k Halloweenu v rámci publikovania aj v zahraničných vodách internetu.
Mala som to v pláne síce trochu skôr, ale tento mesiac bol pre mňa náročný a vôbec mi nevyšiel tak, ako som si ho plánovala. Dnes tu napríklad podľa plánu mala byť výšivka, ale to by som sa najprv musela naučiť vyšívať v spánku 😁. A že som mala vybratú jednu fajnovú...


A tu sú jednotlivé pohľadnice...


Prvá pohľadnica sa trochu odlišuje od ostatným dvoch, lebo som ju pojala trochu "scrapbookovsky". Prepadla som digitálnym pečiatkam a "Halloween Chloe" je jedna z tých, ktoré som si zakúpila na Etsy u "PinkGemDesigns". Keďže nebolo času na vyfarbovanie, použila som farebnú verziu.

Použila som:
♥ rezačka papiera (Fiskars)
♥ ryhovacia podložka "Mini scoring board" (Martha Stewart Crafts)
♥ biely výkres
♥ hnedý výkres
♥ dizajnové papiere (Tedi)
♥ digitálna pečiatka Halloween Chloe 2 (Etsy)
♥ atramentová poduška Versafine, odtieň Onyx black
♥ akrylový blok
♥ gumenné pečiatky (Stamper Anonymous Jim Holtz Collection, Simple Sayings CMS155)
♥ obojstranná lepiaca páska, nožnice, lepidlo
♥ papierové chryzantémy




Už dlhšie mám doma v zásobe pohyblivé oči, ktoré som si kúpila, keby niečo. Mám nejakú tú dobu a práve teraz nastal ich okamih O. Kúpila som si totiž sadu pečiatok so stromami od Aladine, pretože som hneď vedela, na ich využijem. Presne, na tento strašidelný okatý strom... Gradientový podklad som si vytvorila ja, a to za pomoci hubiek a atramentov Aladine.

Použila som:
♥ rezačka papiera (Fiskars)
♥ ryhovacia podložka "Mini scoring board" (Martha Stewart Crafts)
♥ biely výkres
♥ dizajnové papiere (Tedi)
♥ washi páska (Tiger)
♥ pohyblivé oči (KIK alebo Tedi)
♥ pečiatky (Aladine)
♥ atramentová poduška Versafine, odtieň Onyx black
♥ akrylový blok
♥ gumenné pečiatky (Stamper Anonymous Jim Holtz Collection, Simple Sayings CMS155)
♥ obojstranná páska, nožnice, lepidlo
♥ okrajová raznica (dpCraft)
podklad pod strom a borúru:
♥ biely výkres
♥ aplikátor na nanášanie atramentu (Aladine)
♥ atramentová poduška Dye Izink, odtiene Cassis (Aladine)
♥ atramentová poduška Izink, odtiene Hot Pink a Orange (Aladine)



Táto pohľadnica mala vyzerať trochu inak, zistila som príliš neskoro, že mi ešte niečo na ňu chýba, tak som musela trochu improvizovať. Dokonca som ju z pôvodnej verzie ešte trochu zmenila, lebo neviem, prečo to robím, ale mám tendenciu niečo vylepšovať až dovtedy, kým to nepokašľem... 😁

Použila som:
♥ rezačka papiera (Fiskars)
♥ ryhovacia podložka "Mini scoring board" (Martha Stewart Crafts)
♥ biely výkres
♥ hnedý výkres
♥ dizajnové papiere (Tedi)
♥ okrajová raznica (dpCraft)
♥ raznica "scaloop circle" 3,7 cm (dpCraft)
♥ sada pečiatok (Aladine)
♥ atramentová poduška Versafine, odtieň Onyx black
♥ akrylový blok






Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.