Pumpkin Pie Spice

03 októbra


Keďže sledujem veľa amerických youtuberiek, tak na jeseň z ich videí počúvam aj výrazy ako "pumpkin spice latte" a podobne. Znelo to tak voňavo. A tak som sa tento rok dala do pátrania, čo to vlastne je zač. Naivne som si myslela, že je to nejaké špeci korenie, áno, aj z tekvice 😁. A tak som googlila a potom sa hanbila...


Potrebujeme:
3 čajové lyžičky mletej škorice
2 čajové lyžičky mletého zázvoru
2 čajové lyžičky mletého muškátového oriešku
1,5 čajovej lyžičky mletého nového korenia
2 čajové lyžičky rozdrveného klinčeka

Všetko zmiešame a presypeme do uzatvárateľnej nádoby.

Keďže u mňa k jeseni neodmysliteľne patria jablkové koláče a teplé nápoje, rozhodne sa táto doma namiešaná zmes u nás nestratí. Môj jablkový koláč toto korenie krásne rozvoňalo a ochutilo. Odkedy som si ho namiešala, znova som začala doma piť kapučíno. Jasné, nezabudla som ho pridať ani do smoothie. No a najbližšie je na rade pokus s tekvicovým koláčom 😊.



Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.