Veľkonočné pohľadnice 2018 (časť 2)

01 apríla


Podarilo sa mi vyrobiť ešte druhú várku pohľadníc, aj keď tieto mi už zostanú k budúcej Veľkej noci. Aj napriek tomu mi ešte zostali vytlačené digitálne pečiatky a môžem len dúfať, že budúci rok to zvládnem lepšie ako tento.


V predchádzajúcom príspevku som spomenula, že ma pohľadnica inšpirovala k výrobe inej. Tak toto je ona. Ako som si ukladala lístky, napadlo mi spraviť venček. Pustila som sa do nej hneď, ako to odložím k budúcemu roku a dopadne to ako tento. 



Použila som:
♥ rezačka papiera Olympia (Lidl)
♥ biely výkres
♥ obojstranná lepiaca páska, lepidlo, nožnice
♥ dizajnové papiere (Crelando)
♥ sada papierov "Spring folding sheets" (Crelando)
♥ vysekávačka "leaf", veľkosť L (Efco)
♥ drevený zajačik (Melinera)



Pri výrobe pohľadníc mám vždy problém nakonbinovať papiere. Mám ich doma peknú kopu, ale buď mi je ľúto ich použiť, lebo sa mi strašne páčia, alebo sa mi práve k ničomu, čo mám pred sebou nehodia. A tak aj kvetinová sada papierov z Tigra, ktorú som použila na výrobu tejto pohľadnice dlho ležala nedotknutá. Konečne nastal čas aj pre ňu a nedopadlo to ani tak zle, ako som sa najprv obávala.



Použila som:
♥ rezačka papiera Olympia (Lidl)
♥ biely výkres
♥ obojstranná lepiaca páska, nožnice
♥ kvetinová sada papierov (Tiger)
♥ digitálna pečiatka (Etsy, PinkGemDesigns)
♥ atramentová poduška Versafine, Onyx black
♥ cling pečiatka "Veselú Veľkú noc"
♥ akrylový blok



Zajačik bol nakoniec trochu veľký na pohľadnicu, ktorú som si vymyslela. Tak mi nezostalo nič iné, ako spraviť nejakú minimalistickú verziu. No čo, aspoň viac vynikne on 😊.



Použila som:
♥ rezačka papiera Olympia (Lidl)
♥ biely výkres
♥ obojstranná lepiaca páska, nožnice
♥ dizajnové papiere (Crelando)
♥ Decorative Design Cards (Crelando)
♥ lepiace perličky (Tedi)
♥ digitálna pečiatka (Etsy, PinkGemDesigns)
♥ farebné ceruzky (Koh-i-Noor Plycolor, 72)



Posledná pohľadnica vznikla ako prvá. Nepodarilo sa mi vyfarbovanie, potom ani pohľadnica. Štvorčeky leteli a mohla za to aj rezačka. Tak som ju musela trochu prerobiť, aj keď vyfarbovanie som nakoniec vzdala a spravila som ho len fixami a tak obyčajne, detsky 😊. 



Použila som:
♥ rezačka papiera Olympia (Lidl)
♥ biely výkres
♥ obojstranná lepiaca páska, lepidlo, nožnice
♥ sada papierov "Spring folding sheets" (Crelando)
♥ "Frohe Ostern" set (Efco)
♥ atramentová poduška Versafine, Onyx black
♥ akrylový blok
♥ Chameleon pens



Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.