Miš-maš

17 apríla


Miš-maš tu nebol už dlho. Väčšina bola možno na Instagrame, ale aj ten flákam oproti minulým rokom, kedy som tam prispievala pravidelne alebo niekoľkokrát za deň. Kedysi som fotila všetko a bolo treba hneď o všetkom informovať 😁. Tie pravé instagramové zábery (ako cez kopirák) som sa však nenaučila robiť doteraz... No a na to, že to tu tak dlho stagnovalo, mám toho materiálu fakt málo.


V januárovej rekapitulácii som spomínala, že som si dopriala lekciu vyfarbovania a takto to dopadlo. Vyfarbovanie som si užívala ako decko a bez tých inštrukcií by ten obrázok vyzeral úplne inak. Napr. takto 😊.


Aj tento rok som si dopriala časopis 365 CrossStitch designs a tentokrát jeho doručenie prebehlo bez problémov. Ostatné odoberám digitálne, práve kvôli tým stresom s doručením. Snáď sa mi aspoň dva obrázky odtiaľ podaria vyšiť.


Ako som si dala za úlohu, že čím skôr treba pokračovať na SAL od Lesley Teare, tak som sa snažila cez víkend tomu venovať. Zostalo mi vidieť lemovanie a snáď sa mi to do štvrtka, kedy je tento príspevok v pláne, podarí.


Nákupy, nákupy, ach tie nákupy. Tie stále zabúdam pridávať, ale aspoň nie je vidno, koľko utrácam a potom to skladujem, lebo nemám čas 😁. Občas sa pre niečo nadchnem, mám veľké plány a bum... Figa borová.



Za vyjadrenie sa v prieskume som získala kupón na nákup, tak som sa len málinko zásobila.



Aby sa nepovedalo, že len nakupujem, tak tu je malá upútavka na poslednú vyrobenú pohľadnicu.


Možno to bude tým super šibačkovým zvykom, ale Veľkú noc nejako neprežívam. Výzdobu spravím skromnú, aby sa nepovedalo a nesie sa skôr duchu jarnom, ako veľkonočnom. Tento rok som dala do vázy zopár bahniatok, ozdobila ich vajíčkami, rozostavila zopár zajačikov a bolo hotovo. Minuloročný košík som rozobrala "na súčiastky" a kvety z neho som "nastailovala" do čipkovaného košíka. A zajka som položila do venčeka 😊.



Táto akcia v Lidli bola akurát pre mňa 😁. To tam ani nie je všetko...


Jedného pekného dňa som zablúdila do Tediho a našla tam takéto poklady. Trošku už po funuse, ale tak využijem nabudúce.


A hodilo by sa mi to práve k tomuto. Vo februári oslavoval synovec prvý rôčik a tak mi cukrárky zdvihli tlak, že som sa vyhecovala a pustila sa do torty sama. Ja ju hodnotiť nemôžem, ale myslím, že mala úspech.


Teraz zopár inšpirácií...







Asi by to nebolo ono, keby chýbali knihy. Od začiatku roka som sa trochu rozšupla a toto sa mi podarilo. Štyri kusy z antikvariátu, zvyšok z kníhkupectva a to mi ešte chýba zvyšok tej Camilly 😁. A nech, som rada, že mám takýto koníček, lebo keby som si povedala, že počkám si na film, no, po pravde, filmy podľa kníh podľa mňa nestoja za veľa.


Január bol pre mňa veľmi náročný, ušlo mi akosi aj pridávanie kníh na Instagram a už som s tým nezačala, ale opäť sa venujem Goodreads reading challege a takýto je zatiaľ stav prečítaných.


No a keďže to bolo blízko, zúčastnila som sa besedy v Pante vtedy s nominovanými spisovateľkami v rámci mesiaca slovenských spisovateľov. A áno, je to víťazka v kategórii Slovenská mládežnícka kniha roka Mirka Varáčková a som hrdá, že sa s ňou poznám ♥.




Inšpirovaná zahraničnými blogmi, či youtube kanálmi sme si vylepšili starú kuchynskú linku, kým bude tá nová. Chcela som spraviť "before" a "after" a napísať ťažko lifestylový príspevok, len som akosi zabudla fotiť. Tak aspoň časť a výsledok po tom.


Prišla jar a začínajú sa výlety. Túto sezónu sme opäť odštartovali na Veľkonočný pondelok a navšívili sme Park miniatúr v Podolí a odtiaľ sme si vyšli na Čachtický hrad.



No a rozlúčim sa posledným obrázkom a to fotkou nového prírastku v domácnosti, fotkou nášho malého chlpáčika 😊. Akčný je dosť, som zvedavá, čo z neho vyrastie.


Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.