Nový jarný veniec

12 apríla


Keď som robila venček pre kolegyňu, tak sa mi páčil, že som sa ním nechala inšpirovať a povedala som si, že si vylepším ten svoj, ktorý som vyrábala minulý rok. Nakoniec som skončilo však tak, že som ho celý rozobrala a spravila si nový.


A teda zmena to bola riadna! Pravdu povediac sa mi páči viac. Tentokrát som ho spravila skutočne jarný, aj s kuriatkom, takže letný si budem musieť spraviť, ale myslím, že je jasné, že mi to nevadí 😊.


Zakomponovať tulipány sa mi síce nepodarilo, lebo sa mi nepáčili už v celku a krajšie nemali, ale za to som sa sústredila na narcisy, čerešňové, broskyňové a jabloňové kvety. A použila som konvalinky z toho minulého. Tu vydržia aspoň dlhšie a vietor mi lupienky neodfúkne 😊.



Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.